Total Pageviews

Thursday, September 20, 2018

..Bil Bil Que..2018





...Dah lama sangat tak layan BBQ (kami lebih suka menyebut Bil Bil Q hehe) bersama famili kat umah nih..So bila dah ada masa terluang bila yang keje shift malam pun dapat cuti, yang jauh study pun dapat balik bercuti semester, maka apa yang dirancang pun menjadi lah...





.

...Mulanya  nak jalankan operasi kat depan umah je, tapi petang tu pulak hujan hingga ke malam...Maka kami pun amik keputusan untuk buat kat belakang rumah yang berbumbung tu ajer...
Tak kisah lah tu...kat sini pun selesa jugak, boleh bentang tikar, duduk lepak2 lagik...Hujan plak  masih renyai kat luar sana...Sejukkk!




..Menu macam biasa laa... Ayam dan daging yang diperap lebih awal...Kentang goreng dan coleslaw homemade...Air gas...Muzik dari tablet...Owhh, ye kopi susu jangan plak lupa ekk..Kiranya malam nih makanan semua heavy! Sekali sekala ok jer esok lusa potong balik segala lemak tepu dan kalori berat tuh...Hehehe...🙌

No comments: