Total Pageviews

Friday, December 28, 2012

...Vietnam 2012 Part 2...



....Ahaahhh!! Kali ni baru aku ada mood nak sambung entri Vietnam nihh...Tapi susun atur gambar berterabur sebab nak kejar masa...huhuuu... 


















....Lawan untuk hidup!!!...



...




















 ...Jumpa Che Ita kat Cu Ci Tunnel...




...Mamat ni main flamenco dasat oooo...Awek main flute ni pun cun....


...Yareebaaaa!!!...










9 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

suka part naik sampan kecik!!!

WanBeruas said...

Yepp memang enjoy...Tapi dah naik ke darat baru dorang kasi tau sungai tuh ada buaya..ahahah!!

berteromber said...

tu hari member aku gi Vietnam dia cakap terjumpa mamat vietnam yg pandai cakap melayu...rupanya mamat tu pernah kerja kat Malaysia..

memang tak pelik pun kan...cleaner vietnam kat opis aku baru setahun dah fasih bahasa melayu...

Adi Herman said...

Rozita Che Wan = M.I.L.F.

Rafi said...

perghh..t shirt ganas tu bang..

Adi : MILF eh?siot je..hahah

faizal abd fathi said...

rombongan Rozita Cik Wan ke nih... baju hujan tu menarik... jenis pakai buang ke tu?

WanBeruas said...

Berteromber - Betul tuh!!

Adi - MILF? Hehehhee..

Rafi - ;0)

Faizal - Aku terjumpa dia kat sini jee..Lepas nih dia ke UK plak..Yepp rain coat tu disposable..nak pakai kena hati2 idak kalo terberancai abis..hehehe..

deaf-angel said...

very nice..
haversack semua seakan kaler je.. good idea.

Faithcraft said...

Amongst the Weirdcong... tengok tengok ada che ta!