Total Pageviews

Sunday, May 20, 2012

..Padah Karaoke Syok Sendiri…


..awan banyak pun..panaih menehin...hang kata...

...Pagi ini aku memandu menuju utara..Gleaneagles hot spot aku...Tapi kepala swing moody...apa idaknya tidur aku semalam terganggu dengan suara nyanyian karaoke yang tak serupa bikin dari gerai tepi jalan kat umah mak aku...Jaraknya lebih kurang 2km..jauh gak tu...tapi biasa la kalo dok di kampung yang sunyi tak macam bandar…kalo kentut di dapo orang di ruang tengah pun boleh dengo..kata orang Lambo...tak payah tambah distortion...silencer haruihh...hehhehee...

...Nyayian kalo sedap satu hal le jugak..puas aku memujuk ati supaya berkata..bior kan leee..lantaknye leee...Tak boleh..memang tak boleh belah la wa cakap luu...Elok tengah nyanyi dalam nada biasa bila sampai tang korus terus pegi ke nada paling rendah walhal korus lagu tu kena tinggi..tak ke hampeh name nye tu...Itu la pasal kalo nak nyanyi pun agak agak laaa…Pilih le lagu yang boleh masuk dengan suara sendiri..bukan kira nak syok sendiri...sudahnya orang yang mendengar pulak rasa macam telinga kena cucuk dengan duri...Dah tu depa hayun sampai pukul 2 pagi...pastu senyap...Tapi aku yang terkebil2 dalam gelap...Adoiii faham je laa bila dah terjaga memang payah le nak sambung balik tido...walhal sebelum tu aku awal2 lagi dah lenanya...

...Penyudah nya hari ini aku yang stim dan mabuk free...dah roper ayam berak kapur je jadinye...Mujur jugaklah sales aku menjadik...boleh jugak pujuk ati sendiri...


P/s : - Malam nih kena cover balik tido semalam..huhuuu

2 comments:

deaf-angel said...

jiran smua sporting ok la.
ada tempat buat gini, polis dah kena turun. orang tepon.

Faithcraft said...

aku ada sorang member.. dia kawin dgn org kola perlih. bisnes dok trending kat kola adalah karaoke. Jadi dia pun ambik alih perniagaan pak mentua dia jadi tokey karaoke. Sekali aku pi melawat...

lokasi dia sebelah surau usang, ia jadi usang sebab takda org pi imarahkan surau tu. Jadi kawan aku ni buat store tempat dia simpan barang2 P.A system, etc....

Aku kuling pala. apa taktau nak kata dah...