Total Pageviews

Friday, November 1, 2013

...Satu hari di Sungai Perak...


                                    ....Selagi ada usaha dan kerjasama..Insyaallah....





                                 ....Bohong kalu mengaku tidak gementar bagi yang tak biasa...


 ...Tiga langkah menapak dari gigi air kaki aku tidak lagi menjejak bumi...Fuhh ingatkan tak dalam...Huhuu..























...Usah meletakkan batasan jika ingin melakukan sesuatu kerana tanpa mencuba kita tidak akan tahu sejauhmana kemampuan serta kebolehan kita...justeru tidak salah jika mencuba, tidak mengapa jika gagal...apa yang penting ialah semangat dan usaha keras untuk terus mencuba dan berjaya...kita tidak tahu mana yang betul jika tidak pernah membuat silap...

7 comments:

Rafi said...

Betul2 mencabar minda dan tenaga ni

deaf-angel said...

woowww
respek aku tengok kaum lelaki dan wanita ni semua buat aktiviti2 cam gini. Memang mencabar camel trophy abis.

berteromber said...

lama dah tak join aktiviti lasak macam ni...best la...

faizal abd fathi said...

steady!

Adi Herman said...

Respect dekat u bro...makin berumur makin cergas dan aktif...teringin nak ikut jejak langkah u bro

WanBeruas said...

Tengkiu Adi..semua dengan izinNya jugak...Alhamdullillah..

WanBeruas said...
This comment has been removed by the author.