Total Pageviews

Monday, June 21, 2010

..Apa Pulak Selepas Ini??



Hari ini 21hb.June 2010,115 tahun selepas dibina Penjara Pudu yang banyak menyimpan cerita dan kenangan dalam lipatan sejarah..yang menjadi tempat terakhir bagi banduan yang akan dihukum mati..akan dirobohkan..selepas ini apa pulak?Stadium Merdeka?Atau Mesjid Negara???

2 comments:

deaf_angel said...

museum boleh, pusat sumber boleh, apa je la..

wasted giler pada aku.

WanBeruas said...

..kebanyakan orang kita tak tahu nak appreciate apa pun..Pintu gerbang penjajah kota Melaka tu yang diagung2kan sampai la ni..